Daar zijn we dan!

20 september 2015 - Auckland, My Home For A Few Months, Nieuw-Zeeland

Nou, na een lange reis ben ik eindelijk aangekomen in mn residentie! Het is een prachtig huis, met super leuke mensen: een nederlander, zweed, een zwitserse en twee fransen. Zometeen uit eten, dan lekker naar bed en morgen eerste dag school. Ik zal binnenkort een wat langer bericht plaatsen zodat jullie een betere indruk krijgen ;)

1. Ada:
    20 september 2015
    Ha die Gijs, wat fijn dat je er na die laaaaaaange reis, zo'n leuke ontvangst had. Dat maakt de eerste klap een daalder! Wij zitten nu op Schiphol te starbucken en gaan dan op naar Sicilie! Kus a en t
  2. Renee:
    20 september 2015
    Lieve Gijs, geweldig dat het allemaal goed is gegaan. Dan kan het nu beginnen. Veel plezier en succes met je eerste schooldag morgen. Liefs mam
  3. René:
    20 september 2015
    Fijn Gijs, ik zou zeggen, even lekker bijkomen (effe die jetlag er uit slapen) en dan gaat het echt beginnen. Mooi dat je (op het eerste gezicht) fijne huisgenoten hebt. Geniet!! Pap
  4. Fenny:
    20 september 2015
    Hej Gijs, Fijn dat de reis goed verlopen is. Zeker een lange zit! En leuke huisgenoten hebben is ook fijn. Lekker lang slapen en dan... Succes met de les! Gr. Fenny
  5. Liesbeth:
    21 september 2015
    Hey vriend,fijn dat je er bent!Helemaal top dat je leuke huisgenoten heb!