Bye EF, Hello Adventure!

28 november 2015 - Auckland, My Home For A Few Months, Nieuw-Zeeland

Jaja, het staat er echt; Bye EF. Na 10 weken met heel veel plezier naar school te zijn geweest in Auckland, heb ik gisteren mijn Graduation gehad. Ik kan terugkijken op een zeer geslaagde periode, waarin ik veel geleerd heb en vooral ook fantastische mensen heb ontmoet. Het was dan ook niet zo gemakkelijk om vanochtend voor de laatste keer de deur van mijn apartement dicht te trekken.

Maar goed, het einde van mijn periode in Auckland, betekent ook het begin van een nieuw hoofdstuk. Terwijl ik dit schrijf zit ik namelijk in de bus richting Wellington. De hoofdstad is de eerste etappe van mijn rondreis door Nieuw-Zeeland. Hier verblijf ik twee dagen. Maandag zal ik de boot naar het zuidereiland nemen.

Let the adventure begin!

1. Ada:
    28 november 2015
    Ha lieve Gijs, time files dus inderdaad met having fun! En nu op weg naar Wellington en andere onbekende oorden. Heb je nog een fellowship of man kunnen vinden of ga je daar waar je bent weer prachtige mensen ontmoeten? In elk geval: heul veul plezier!!! Kus
  2. Liesbeth:
    28 november 2015
    Lieve Gijs, wat fijn dat je het zo naar de zin heeft gehad. Ik wens je heel veel plezier en ga genieten van je verdere reis! Hou ons op de hoogte en doe geen dingen die ik ook niet zou doen. Have fun!
  3. Jos:
    28 november 2015
    Wel Gijs, het schiet al op de reis. Met kerst heb je ons vast heeeeeeeeeeeeeeel veel te vertellen. Wens je een prettige toer naar het zuidereiland. Gaaf joh

groet

Jos
  4. René:
    28 november 2015
    Good luck en heel veel plezier. En goed naar Liesbeth luisteren . We kijken uit naar je nieuwe belevenissen!