Aftellen

8 september 2015 - Winsum, Nederland

Aftellen, het is nu echt begonnen. Over 10 dagen zal mijn reis, mijn avontuur beginnen. Vrijdagavond 18 september vertrek ik vanaf Schiphol, om 30 uur later op zondagmiddag in Auckland aan te komen.

Ik heb er ontzettend veel zin in! Ik ben zo langzamerhand steeds meer dingetjes aan het regelen en aan het inpakken. En sinds alle college's en lessen op scholen en universiteiten weer zijn gestart, heb ik ook echt het gevoel dat mijn tussenjaar is begonnen. En daarmee heb ik ook erg veel zin om weg te gaan. Spannend is het ook, zeker. Maar ik heb er voornamelijk gewoon erg veel zin in!

Gijs

1. Ada:
    8 september 2015
    Ha die Gijs, ik kan me zo voorstellen dat de reiskriebels zich gaan roeren! Leuk dat je maandag komt eten, kunnen we met elkaar nog van alles delen en dikke knuffels uitwisselen!!!
    Kus a
  2. René:
    8 september 2015
    Nou Gijs, bij mij begint het ook te kriebelen, hoor. Mam, jij en ik hebben het er het afgelopen half jaar veel over gehad. En nu is het bijna zo ver....Je mag best weten dat ook ik het spannend vind dat je dit avontuur aan gaat. Maar vooral ook heel erg gaaf. En stoer. En......ik ben best wel een beetje jaloers. Geniet van de verdere voorbereidingen. Volgens mij lig je goed op koers. Boks
  3. Jos:
    8 september 2015
    Gijs, een hele fijne reis hou je taai en succes met het leren van de Engelse taal. De reis van 30 uur is fors. Neem je een goed boek mee?!

toi toi
  4. Fenny:
    10 september 2015
    Ha die Gijs,
    Wat gaat de tijd toch snel! Volgende week vertrek je al. Maar eerst zie ik je a.s. zaterdag nog bij het huwelijk van je grote nicht Marleen en Timo. Moeten we daar afscheid van je nemen.... Ik wens je nu al vast een hele goede reis en vooral een heeeeeel gaaf verblijf in Nieuw Zeeland.
    Fenny
  5. Marinus:
    18 september 2015
    Gijs, na alle voorbereidingen is het dan eindelijk zover. Ik heb je op diverse social media en de app al veel plezier gewenst en dus houd ik het nu bij " doe de hobbits de groeten" ;-)
  6. Liesbeth:
    18 september 2015
    Lieve Gijs,heel veel plezier met deze waanzinnige reis.Geniet er van en doe vooral geen dingen die ik ook niet zal doen!
  7. Carla:
    18 september 2015
    Leuke tyd gewenst in het land van de big white cloud en mocht je een weekendje australie plannen, dan ben je natuurlyk altyd welkom.