Dubbel gevoel

17 november 2015 - Auckland, My Home For A Few Months, Nieuw-Zeeland

Dag allemaal!
Ik val in herhaling, maar de tijd vliegt werkelijk waar. Inmiddels heb ik nog maar 1,5 week les; 1,5 week van de 10, waanzinnig!!!
Maar goed, ik denk dat het over het algemeen een goed teken is dat het allemaal zo snel gaat, want je weet: time flies when you're having fun! ;)
Afgelopen weekend heb ik weer een leuk weekend gehad. Ik ben met 5 anderen naar het noorden gereisd naar Bay of Islands. Wederom was alleen de route ernaartoe al prachtig. Eenmaal aangekomen op de eerste bestemming sloeg de stemming echter om. We kregen namelijk het nieuws uit Parijs binnen. Dit kwam natuurlijk hard aan bij ons allemaal, maar vooral bij de 3 fransen waar ik mee op pad was. Gelukkig hadden we wifi zodat er wat vrienden en familie gebeld kon worden over de situatie. Gelukkig bleken alle bekenden veilig te zijn, maar er bleef natuurlijk veel ongeloof en veel vraagtekens. We besloten echter om niet bij de pakken neer te gaan zitten, maar lekker naar het strand te gaan. Op het strand hebben we een heerlijk potje voetbal Frankrijk - Zwitserland/Italië/Nederland gespeeld (uitslag spreekt voor zich ). Verder hebben we de zee verkent per kajak en hebben we een prachtige waterval bezocht. Zo werd het al met al nog een prachtig weekend met veel leuke dingen, lol, gein maar tussendoor ook de gebeurtenissen in Parijs in de gaten houdend, een dubbel gevoel.

Inmiddels ben ik steeds meer bezig om mijn trip naar het zuidereiland te plannen. Ik heb inmiddels een redelijk globaal idee van hoe en wat. Niks staat echter nog vast omdat ik ook gewoon wil kijken wat er op mn pad komt. Verder ben ik voor hier in Auckland een beetje aan het kijken hoe ik mn checklist kan afwerken voor de plaatsen waar ik nog heen wil. Om alles op mn lijstje af te vinken zal ik echter een andere keer terug moeten komen (och wat vervelend), want er zijn domweg te veel mooie dingen en te weinig tijd. Gelukkig heb ik nog een weekend over.
Goed, dat was hem dan maar weer..
Tot de volgende!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Liesbeth:
    17 november 2015
    Hey Gijs,wat fijn dat je het zo naar je zin hebt daar!Als ik al je berichten lees ben ik toch wel een beetje jaloers op je maar het is je gegund .Ja, de tijd gaat snel dus ga daar nog maar lekker genieten en ik ben benieuwd wat je na school daar allemaal nog gaat zien.Hou je ons op de hoogte en misschien zien we je nog een keer op Skype!
  2. Renee:
    17 november 2015
    Ha Gijs, goed weer zo'n mooi verhaal van je te lezen. Merk dat je al wat aan het afronden bent in Auckland. Het zal wel even moeilijk zijn afscheid te nemen van de school en de vrienden die je hebt gemaakt. Maar wel nog heel wat moois voor de boeg in het zuiden. De aanslagen in Parijs houden hier de gemoederen uiteraard erg bezig. We zullen zien hoe het allemaal verder gaat. En ondertussen vooral blijven genieten van de mooie dingen en mensen op de wereld. Kus
  3. Adriaan:
    17 november 2015
    Leuk te lezen Gijs! Heel veel plezier de komende tijd nog verder!